8 Mayıs 2013 Çarşamba

Neler Aldım #1 (Rimmel-Golden Rose-Kalyon-Morfose-Cosmo Shop-Flormar)

Haftasonu küçük bir kaçamakla 3 oje delisi arkadaş  Watsons- Kağan- Alpeda çıkarması yaptık :) Çok mu şey aldık?? Yoooo, ama kendimizi fazlasıyla mutlu ettik mi? Eveeett :)
Öncelikle bilmeyenler için açıklayayım, Kağan parfumeri Bursa'nın uzuun yıllardır neredeyse tüm kozmetik ürünlerini barındıran bi mağaza :) Online alışveriş imkanları da var, merak edenler için hemen tık tık
Alpeda ise kuaför malzemeleri satan bi mağaza. Bilindik, bilinmedik bi çok markayı-ki genellikle kuaförlerde gördüğünüz markaları- burada bulabilirsiniz ;)Ben de kendim için neler aldım sizlere göstereyim istedim ;)



Öncelikle bitenleri tazelemem gerekiyordu o yüzden Morfose saç spreyi, Cosmo shop oje çıkarıcı( asetonsuz oje çıkarıcı kullanıyorum elimden geldiğince, sizlere de tavsiye ederim) ve 2 Golden Rose oje mecbur alınacaklar listesindeydi :)
Bunları hemen aldıktan sonra tabi dayanamayıp kendi kullandığımız ürünleri birbimize tavsiye etmeye başladık ve Rimmel ürünlerini bu tavsiyeler üzerine aldım :)
Rimmel Nail Rescue 2 haftalık bir tırnak güçlendirme- kat kırılmalarını önleme tedavisi için. İlk gün bir kat sürüyorsunuz, 2. gün diğer katı sürüyorsunuz, 1 hafta sonra tırnağınızdan temizleyip aynı ilk hafta gibi sürüyorsunuz. ben 2. gün 2. katı sürdüğümden beri bi farklılık hissediyorum, psikolojik mi bilemem:)
Rimmel Stronger ise tırnak güçlendirici bi base coat. Onu daha deneme fırsatım olmadı ;)
Kalyon benim çocukluğumda sanırım çok revaçtaydı oje denince akla kalyon gelirdi benim zamanımda ( çok yaşlandık çok :) ) matlaştırıcı oje bakınıyorken Kalyon'unkini görünce hemen alıp denemek istedim. Memnun kalacağıma eminim ;)
Bir de Flormar nail art serisinin beyazını aldım, fırçaları değiştirmekle uğraşmayıp hemencecik onunla french yapabilmek için ;)

ve Golden Rose'larım :) 119 ve 125 numaralar bende mevcuttu ve diplerini görmüştüm:) En sık kullandığım ojeler kendileri :) Hemen yeniledim onları ve 119 numaraya yakın olan ama içinde gül kurusu tonun da olduğu 49 görünce hemen aldım :) Magic color serisinden de rengi bana en yakın olan, yani yeşil-turkuaz-altın içeren 335 numarayı denemek üzere aldım ;)

Son olarak Golden Rose Terra Powder 103 numarasını aldım. Bunu alma sebebim makyajda kontur olarak kullanbilmek için. Ara ara allık olarak da kullanabilirim, o yüzden koyu renk tercih ettim yani ;)

Ojeler hiç bitmese keşke diyerek günün mottosunu da belirtelim ve yazımıza son verelim :)

Herkese musmutu günlerrrr :)


1 yorum: