21 Mayıs 2013 Salı

MAKYAJ VE DİĞERLERİ: Konuk Yazar: Gül Sev Sar ve Yazısı: Golden Rose Ürünleri

MAKYAJ VE DİĞERLERİ: Konuk Yazar: Gül Sev Sar ve Yazısı: Golden Rose Ürünleri...:

Bakalım Gülçin neler anlatmış?
Merhabalar!
Bugün pek misaifirperver blog sahibinin konuğuyum;) Sizlere kullandığım ve memnun kaldığım Golden Rose ürünlerini tanıtmak istiyorum.










En sık kullandığım, hatta vazgeçemediğim, bitmeden yenisini aldığım Golden Rose ürünü "Golden Rose Dipliner" Ben eyeliner ya da dipliner olmadan sokağa bile çıkamayanlardanım diyebilirim. Her makyajımda mutlaka, ince ya da kalın da olsa kullanma ihtiyacı duyuyorum ve kendime de çok yakıştırıyorum. Bu sebeple bi çok markanınkini denemişliğim vardır. Fırçasından en memnun kaldığım bu oldu. Keçeli kalem formatında olan ucu, kalem şeklindeki linerlar gibi kolay sürüm sağlıyor. Fırça ile sürmeye alışamadım, alışamayacağım diyenler için eminim bunu kullanmak çok daha kolay olacak ;)
Diğer bi ürün ise "Golden Rose Defined Lashes Maxim Eyes Mascara" Ben göz makyajına çok önem veririm ve eyelinersız sokağa çıkmayan kız rimelsiz adım atar mı? :) Tabi ki olamaz :) Çok rimel deneme şansım oldu ama açık olmak gerekirse "Bourjois Volumizer Mascara" nın üstüne tanımam! O bittikten sonra karalar bağladım hemen yenisini tedarik edemediğim için. Uygun fiyatından dolayı görür görmez deneme amaçlı bu mascarayı aldım ama beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı diyebilirim. Kirpikleri tek tek ayırmada başarılı, yoğunluk hacim derseniz de fena değil. Özellikle günlük kullanımlar için çok ideal buldum ;)


Golden Rose Lipstick No:51" bu sene nude modası tam gaz devam ediyor! Ben de makyajda gözlere ağırlık verdiğim için çoğunlukla dudağı daha az belirgin yapıyorum. Bu ruj ise rengiyle tam istediğim gibi! Kalemsiz kullanmıyorum, aynı tonlarında bi dudak kalemi ile birlikte kullandığımda uzun süre kalıcılık da elde ediyorum. Yağlı bir yapısı yok ama dudaklarımı da kurutmuyor. Kesinlikle tavsiye edebilirim ;)









"Golden Rose Bronzing Terra Powder No:103" bu ürünü yeni aldım diyebilirim. Tenimden yaklaşık 3 renk koyu. Tamamen yüzümü kontürleme amacıyla aldım. Aydınlatıcı ile birlikte uygulayıp yüzümü daha ince göstermek ve hatlarını daha bi ortaya çıkarmak için. Yapısını beğendim. Çok yoğun değil ama rengini hemen veriyor. Sürümü kolay ve kalıcı buldum kendisini. Bazen allık niyetine de kullandığım oluyor, üstüne ışıltılı bir allık sürünce çok hoş duruyor ;)


Makyaj malzemelerim içerisindeki Golden Rose ürünleri bu kadar, Ojeye hiç girmeyelim, çünkü sayamayacağım kadar çok :)

T'ye blogunda bana yer verdiği için çok teşekkür ediyorum, umarım sizlere faydalı olmuşumdur. ;)


Teşekkür ederim yazın için, yorumlarınızı bekliyoruz.




Ben de makyajvehersey.blogspot.com sahibi T'ye misafirperverliğinden dolayı tekrar tekrar teşekkür ediyorum ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder