16 Mayıs 2013 Perşembe

Oje İnceleme #2 Golden Rose No: 335




Her gittiğim yerden bi oje almadan çıkınca kendimi eksik hissediyorum artık. 335 numarayı da görür görmez denemek istedim ;)

2 kat sürmek yeterli geldi benim için, ışıltılarını çok beğendim, akşam partiye davetliydim, kıyafetimle çok yakıştırdım ben. Tabi ki şuan onu göremiyorsunuz :)



Sürülürken çok rahattı, fırçasından memnun kaldım ben. Topaklanma gibi sorun yaşamadım keza Golden Rose ürünlerinde çok nadir denk geliyorum zaten.
Renk geçişleri daha iyi anlaşılsın diye flaşlı- flaşsız ve ışığa doğru- ışığa karşı heryerden çekmeye çalıştım.

Günlük için sık sık değil belki ama özellikle akşam için çok beğendim ben, ışıl ışıl parladı o gece ellerim :)
Herkese musmutlu günler :)

2 yorum:

  1. Başkalarında çok hoşuma gidip kendimde sevemediğim ojelerden biri. Sanırım ten rengiyle alakalı. Sana çok yakışmış! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet ten rengiyle alakalı olsa gerek.. Mesela ben de kendime çiğ sarı( :) ) diye tarif edebileceğim tonları hiç yakıştıramıyorum :)
      Beğenmene sevindim, çok teşekkürler :)

      Sil