8 Mayıs 2013 Çarşamba

Nail Art #6 -Turkuaz Gece

Merhabalar!
Bugünün manikürü ile karşınızdayım, bu manikür baya doğaçlama oldu, her tırnak ayrı telden çalıyor ama finalde gayet uyumlu buldum ellerimi :)
Öncelikle neler kullanmışım onlara bakalım:
Flormar 437 ( geçen yaz aldığım gün en sevdiğim ojem oldu, neredeyse bitti!)
Flormar JG451
Gabrini M106
Alix Avien 110
Rapsodi 355
Alt katman olarak Gabrini M106 sürdüm. Sonra fotoğraflarda da görüldüğü gibi flormar turkuazımı sıyahla bı kağıtta karıştırarak daha koyu bir renk elde ettim. Kürdan yardımıyla yüzük parmağıma çizgiler yapıp uçlarını kalple sonlandırdım.

 Orta parmağımın yarısına yine flormar turkuazımı sürdüm, sonra yeterli görmeyip diğer yarısına da Flormar altın ışıltılı ojemi sürdüm.
Serçe parmağımı yatayda ikiye bölmüş gibi bi kısmına turkuaz sürdüm ve ortasını altın ojemle kontürledim.
İşaret parmağıma aslında pek bi özenerek tribal çizimler yapmak istedim ama çizimleri gölgeler gibi altın ojeyle süsleyince çatlayan ojeden pek bi farkı olmayan bi görünüm elde ettim, emeklerim boşa gitmiş gibi oldu :/
 Velhasıl en sonuna da simli Alix Avieninim sürünce finaldeki görünüm bu oldu :)

 Kendi yaptığım yüzüğümle de parmaklarımı taçlandırdım :) Yüzükle ilgili detaylar için tık tık :)
Nasıl buldunuz? Önerileriniz var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder