21 Mayıs 2013 Salı

DIY TUTORIAL SPIRAL RING WITH BEAD -- BONCUKLU SARMAL YÜZÜK

Yine çok kolay ama bi o kadar da şık bir yüzükle karşınızdayım!
Dükkanlarda, internette yüzükleri incelerken buna benzer bi yüzük gördüm, neden ben de yapamayayım dedim ve sonuç budur :)
Tek fark onun gümüş telden yapılmış olması ve tabi ki seri üretim olduğu için bendeki doğallık onda yoktu ( kendini beğenmiş mod :) ) Şaka bi yana kendi yaptığımı ne kadar uyduruk olursa olsun daha çok seviyorum, hatasıyla kullanmak beni çook mutlu ediyor. ;)




Gelelim yapımına :


Resimde açık bi şekilde belirttim gibi geliyor ama sorularınız olursa yorum olarak yazar mısınız? Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım ;)

İlk denemem olan bu yüzüğün şuanki en olumsuz yanı daha yoğun olmaması olabilir, bi sonraki çok daha yogun olacak, o zaman çok daha şık duracak gibi geliyor bana.. Eee denemek görmek lazım ;)


Beğendiniz mi? Önerilerinizi alayım???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder