29 Nisan 2013 Pazartesi

Nail Art #5 - Sünger tekniği ile çalışmalar

Herkes gibi ben de internette görür görmez bayıldım ve uygulamak için hemen kolları sıvadım :)
Bunlar ilk denemelerim ve yapar yapmaz fotoğraflamıştım o yüzden sağı solu bulaşmış tırnakları görebilirsiniz :)
Sünger tekniğini bilmeyenler için kısaca özetlemek gerekirse, zemine istediğimiz ojeyi sürüyoruz, iyice kurumasını bekliyoruz.renkli ve ikili üçlü boyama yapacaksanız zemine kireç beyazı tercih ederseniz, üstüne gelecek renkler kendisini daha güzel gösterir. Bu arada sünger olarak istediğinizi tercih edebilirsiniz, daha büyük boşluklar isterseniz bulaşık süngeri, daha sık ve küçük dokular elde etmek isterseniz de pudra süngeri tercih edebilirsiniz. Ben allık süngeri kullandım bu manikürlerde, yani bu söylediklerimin ortası büyüklükte bi dokuya sahipti ;)
Sonrasında, ojemiz iyice kurudktan sonra, istediğimiz rengi ya da renkleri bi kağıda döküyoruz. Ben bi örnekte simli tek bi ojeyi uygularken, diğerinde 3 farklı renk uyguladım. Bu üç rengi kağıda bitişik olarak bi parça döküp, süngerimin ucuyla üçünden de aldım. Sonrasında küçük hareketlerle, hatta yaraya tampon yapar gibi tırnağa uyguluyoruz. Kenarlara bulaşmasın diye çok uğraşmayın, kulak temizleme çöpünü asetona batırıp rahatça temizleyebiliyoruz sonra ;)
Tüm tırnaklara uyguladıktan ve yine iyice kuruduktan sonra top coat yani cilamızı sürüyoruz.... 

Ve Ta Daaaaa :))
Çok zahmetli olmamakla birlikte alışana kadar ilk bi iki tırnakta istediğimiz görüntüyü elde edemeyebiliriz, yani bende öyle oldu :) Ama çabuk alıştım ve diğerleri çok çabuk bitti.







Tabi ki yine fotoğraf kaliteleri için affınıza sığınıp umarım anlamışsınızdır diyorum. Veeeeee bugünlük bu kadar! :)

Herkese iyi akşamlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder