29 Nisan 2013 Pazartesi

Nail Art #4 -Geçen yılın manikürleri Burberry- Uğurböceği- Damat- Converse- NewYork Silüeti

Evvvet bayanlar!

Bugün bu güzel havaya rağmen pek bi neşesizim, nedenini de bilmiyorum. Bilgisayarı da karıştırırken daha ilk başladığımda internetten bulduğum, sevdiğim manikürleri yaptığım fotoğrafları buldum. Onlar sayesinde keyfim yerine geldi, cıvıl cıvıllar :)  Ah bi de güzel çekilmiş olsalardı keşke...Onları da sizlerle paylaşmak istedim. Çoğunun fotoğraf kalitesi kötü, çünkü kendi müthiş(!) telefonumun kamerasından çekildiler. O zamanlar bunları paylaşma gibi bi düşüncem yoktu, bi kaç arkadaşımla eğlencelik paylaşmak yetiyordu.. Bunun için hepinizden özür biliyorum, umarım en kısa zamanda tekrar yapıp, hem yapılışını hem de daha net halleriyle bloga koyabilirim.

Ve işte öncelikle benim Çakma Burberry'lerim :)



Ardından Uğurböceği denemem :)






"Parmaklarımın ne eksiği var, onlar da giyer Converse" temalı çalışmam :)



Damat parmaklar da unutulmasın tabi :)



Son olarak da, en çok uğraştıklarım, en beğendiklerim ama maalesef sizlere fotoğraf nedeniyle doğru düzgün gösteremediklerimden..... Newyork silüeti !



Sırayla BATMAN SUPERMAN ve KING KONG ...
Ve finalde I LOVE BIYIK :) temalı baş parmağım :)


Süper kahramanlar parmaklarıma konmuş!!! :)

Çok beğenerek yaptım hepsini ve çok severek kullandım, e tabi akıllandım artık fotoğraflama kısmına çok daha fazla dikkat edilecek! :)

Umarım beğenmişsinizdir, Sizin ilginç manikürleriniz var mı?? Ya da önerileriniz?




Bu bol güneşli güzel gün hep sizinle olsun ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder