6 Nisan 2013 Cumartesi

Bordo botlarım

Çok ara verdiğimi biliyorum ama bu yıl okulu bitirmeye kafayı baya taktığım için (artık bitmek zorunda çok uzattım :) ) birçok çalışmam olsa bile yazamadım, paylaşamadım... Hemen bikaç post yazarak kendimi telafi etmeye çalışacağım bugün :)

Bursalılar bilir ETO'dan aldım bu bordo botları, çok da severek bayıla bayıla aldım, rengi ve duruşu çok hoşuma gitti. Ama malum bu kış zincirli, zımbalı, çivili, botlar çok modaydı. Eh benim neyim eksik, durur muyum deyip hemen sıvadım kolları. Aldığım bikaç boy zincir ile herkesin nerden aldığımı sordurtan botlarıma kavuşmuş oldum :)










Yapımı çok basit arkadaşlar; 2 farklı boydaki gümüş renkli zincirlerinden aldım.


Botun bilek kısmını ölçü alarak, ince zincirimi esas aldım, büyük zincirleri de hafif dökümlü kalacak şekilde ince zincirin yarısından pense yardımıyla sabitledim.



Ben sıkılırsam iptal de edebileyim diye botuma sabitlemedim, ama isteyenler sabitleyebilir. Botumun üstünden geçirdik miiii... ta ta ta taaamm :)




Çok kıpırdamasın diye; ben zincirin olduğu yerde gördüğünüz gibi kemerli kısım var, o kısmın kemerini açıp, ince zinciri içinden geçirdim ki sağa sola oynamasın.
Kemer tokalarıyla aynı renkte zincir bulamadım, ama önemli değil flaştan dolayı belirgin görünse de, gündüz kemer tokalarının rengi hiç belirgin değil :)
Tüm kış ayacıklarımdaydılar ve pek mutluydular, aslında hevesimi tam almadım ama, önümüzdeki kış botun üst kısmından, yani üstteki kemerli kısmın altından kesip kısa bot haline getirmeyi düşünüyorum, ama bakalım, o zamana kadar yine fikrim değişebilir :)
Beğendiniz mi?  Siz de yapmayı düşünür müydünüz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder