23 Nisan 2013 Salı

Oje İnceleme #1 Golden Lady Nail Polish Strawberry ve Green Apple Kokulu Ojeler

Bayanlar bugün büyük ihtimalle artık haberdar olduğunuz ürünlerle karşınızdayım, ama ben de yorum yapmasam olmazdı :)
Aldığım günden beri sık kullandığım ve kokusuna doyamadığım o iki muhteşem oje.. Evet evet Golden Lady kokulu ojelerden bahsediyorum :)
Çok açık olayım Golden Lady 'nin bu kadar kaliteli ojelerinin olduğundan bi haber yaşıyordum ben 1 yıl öncesine kadar.. Ama hem çatlayan oje serisinden hem de bu kokulu ojelerinden o kadar memnun kaldım ki, tüm serilerini alabilirim :)



Ojeler tek katta rengini çok güzel veriyorlar, isteyenler 2. katı sürebilir, benim şuan tırnaklarımda tek kat var.
Kokusunu ise denemeyen arkadaşlar için söylüyorum ki, çok şey kaybediyorlar..Hiç bi markada ben bu kadar kalıcı koku görmedim.. 2 güne yakın koku burnunuza geliyor missss gibi :) Şuan ilk defa tırnaklarımda yeşil elma ve çilekliyi uyguladığım için, koku da karışınca sanırım, yememek için zor tutuyorum kendimi inanın :)
 Golden Lady aynı kokuyu benzer renklerin hepsine vermiş, Örneğin kırmızının tonlarını çilek, yeşilin tonlarını yeşil elma, beyaz, krem gibi açık renkleri hindistan cevizi, mavi tonlarını okyanus kokusu ile donatmış. Ben çok başarılı buldum, beğendiğim çok renk vardı ama bi çoğu bende başka markalarda benzer olduğu için, bende olmayan renkleri tercih edeyim dedim. Şimdi ise vazgeçemiyorum :)
Ben bu iki ojeyi bikaç ayda yarıladım bile. Eğer denememiş olanlarınız varsa hemen birer tane demiyorum bikaç tane edinsinler çünkü hiç pişman olmayacaklarına ben eminim :)

Siz başka marka kokulu oje denediniz mi? Beğendikleriniz neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder