22 Nisan 2013 Pazartesi

Makyaj çantam

Herkese merhaba!
Bugün bi çok çekilişe katıldım blogun kalabalıklığından da anlayacağınız üzre:) umarım hepsi bana çıkar hepsi benim olur :)
Şaka bi yana, bugün uzun zamandır paylaşmak istediğim yazımın fotoğraflarını sonunda çekebildim :) Ben çok sık yolculuk yapıyorum, okul için Balıkesir'e haftada 2 gün gitmek zorundayım, bu yüzden kıyafet ve günlük eşyalar bakımından sürekli bi taşınma halindeyim.
Tabi iş makyaj ve bakıma gelince biz kızların olmazsa olmazları vardır değil mi? Her an bişeylere hazır olmak zorundayız, bu sebeple ben de çantamda en azından bakım ve makyaj açısından sürekli hazır olabilmek için benimle bütünleşmiş, hep yanımda olan makyaj çantamı taşıyorum. Tabi hem bu şartları sağlayıp hem de az yer kaplayan bi çanta taşımak çok zor. Size yardımcı olabilecek bi kaç önerim var ;)


 Öncelikle makyaj çantam budur :) Gördükleriniz hepsi içine kolayca sığıyor. Bunun bi sebebi de makyaj ürünleri ve kremlerde mini boyları tercih etmeye çalışıyor olmam.



 Şimdi de içinde neler varmış bi bakalım :

  • Avon Magix Cashmere (natural beige)
  • Maybelline Dream Fresh BB krem (medium)
  • Maybelline Volum'Express Falsies Maskara (very black)
  • Avon Arabian Glow bronzlaştırıcı top allık (cool)
  • Golden Rose dipliner
  • Avon Glimmerstick Diamonds açılıp kapanabilen göz kalemi (black ice)
  • Emily long lasting dudak kalemleri (204 ve 211)
  • Golden Rose ruj (51)
  • Lancome ruj (04)
  • Avon Colour Style mini ruj (perfect peach)
  • Allık fırçası
  • Törpü ve Tırnak makası
  • Cımbız
  • Rosense mini el kremi
  • Vazelin
  • Pamuk ve kulak temizleme çöpleri
  • Tel tokalar ve sık kullandığınız toka ve lastikler



Rujlar günlük kullanım için nude tonlarda genelde, dudak kalemlerimi de onlara uygun olarak seçtim. Tester boyda kırmızı ruj da attım çantaya, ola ki akşam bi davet olur da kıyefetimden dolayı kullanmam gerekir diye.


Dediğim gibi elimden geldiğince mini boyları tercih etmeye çalışıyorum, size de küçük bir tüyo; biten göz kremimin kutusunu atmayıp vazelin koydum içine. Vazelin bi çok kreme ve balma taş çıkarır kızlar, çok çeşit denedim ama vazelinin güzelliğine çok denk gelmedim ( Tabi ki diğer özel ürünlere haksızlık etmek istemem, hem uygun hem pratik hem de kolay bulunabilirliği açısından)
Kızlar ben her şekilde belki olabilir ama gözlerime bişey sürmeden bakkala bile gidemem :) Gözler benim için önemlidir. Bu sebeple günlük kullanımda kalemsiz-rimelsiz olmam hayatta. Diplinerı da akşam planım olursa diye yanımda taşıyorum. Hoş günlükte de ince çekerek kullandığım olur ;)
Ben uzun süre cilt problemi çektim, hala da kusursuzlaşmadı maalesef... Bu yüzden kullanacağım ürün çok önemli. Günlük hayatta kesinlikle fondoten kullanmam ama bu BB kremler çıktı çıkalı hem güneşten koruması açısından hem de hafif de olsa kusurlarımı örtsün diye BB krem kullanıyorum. Bu arada allıkta tercihim çoğunlukla bronz tonlardan yana olur, saç rengim de buna etken olsa gerek ;)


Ve son olarak sıra geldi acil aksaklıklar için yanımızda taşımamız gerekenlere... Tırnaklarıma önem verdiğim önceki yazılarımdan da belli oluyordur heralde:) Törpü her an her yerde lazım olabilir:) Hızlı hızlı makyaj yapalım derken oluşacak sorunları da pamuklar sayesinde çözüyoruz. At kuyruğunu sık yaptığım için de benim sık kullandığım tokalar bunlar ;)

Tabi ki bunlar hızlı küçük çözümler için hazırlanmış bir çanta. Bikaç günlük bir seyahat ya da bir tanıdık düğününe giderken çok daha kapsamlı olmamız gerek biliyorsunuz ;) Farkındaysanız far paleti, fırçalar, bazlar ve şimdi hatırlamadığım çoğu makyaj ürünü eksik. Herkes kendi ihtiyacına göre çantasını düzenleyebilir.

Sonuç olarak, nasıl buldunuz? Ve sizin sürekli kullandığınız makyaj çantanızda neler var?

Sevgiyle kalın.. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder