22 Ocak 2013 Salı

Yeşil kolyem

Yeşil manyağıyım, evet evet yanlış okumadınız, yeşil rengine ayrı bi hastalığım var, kıyafetlerimde ojelerimde en çok çeşit yeşildedir. Ayrı bi mutluluk veriyor bana nedense özellikle koyu yeşil tonlar.. O yüzden yeşil renkli ne görürsem aşık olabiliyorum :) Bu da öyle bir hikaye.. Balıkesir'de takı dükkanında sepette hemen gözüme ilişti ve resmen vuruldum, hem çok güzel büyük hem de müthiş bi rengi vardı taşın! Ne için kullanacağımı bilmeden hemen aldım...
Sonrasında en çok en güzel kolye olur dedim bundan.. Madalyon gibi tam istediğim gibiydi :) Bu arada küçük kolyeler pek tarzım değildir, çoğunlukla madalyon gibi uzun kolyeleri tercih ederim, severim. Hemen gidip bronz kahve zincir alıp, çoğu kişinin rahatlıkla yapabileceğini bildiğim şekilde karga burnu yardımıyla bu kolyeyi yaptım.. Ta taaamm! İşte bu kadar :)




Umarım siz de beğenmişsinizdir, yeşili biçok şey ile de kombinleyebiliriz, siyah, kahve, mor benim sık tercih ettiklerim..
Aklımıza gelen şeyleri uygulamanın mutlaka kolay bi yolu var, yeter ki tembellik etmeyelim :)

Herkese mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder