22 Ocak 2013 Salı

Yüzüğünü Kendin Yap !

Siz de büyük yüzüklere bayılıyor fakat çoğunlukla kafanızdaki yüzüğe sahip olamıyor musunuz? Dışarda ya da evde gördüğünüz herhangi birşeye derin derin bakıp, "keşke yüzüğü de olsaydı bunun mu diyorsunuz?Ya da bütçeniz mi elvermiyor? İşte o zaman doğru yerdesiniz :) Size birkaç önerim var, bunlar hem çok kolay hem de çok şık :)  Ben yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum ve onları çok seviyorum:) Yapımları çok önce olduğu için sadece tarif edebilirim ve google amcamız sağolsun, nasıl bişey olduklarını görsel olarak gösterebilirim:)
 Benim halam yıllarca terzilik yaptı, ben de ne zaman İstanbul'a ona gitsem toka ya da yüzük kolye için büyük taşlar ya da düğmeler aşırırdım :) Bu gördüğünüz kırmızı ve beyaz yüzüklerim aslında düğme :)
 Gördüğünüz gibi hazır satılan boş yüzüklere benzer renkleriyle diktim sadece. Hepsi bu :) Öncesinde ince metal düşündüm ama parmaklarımı acıttığı için en iyisi ip oldu.


 Bu yüzüklerimin çekimi sonrası fellik fellik en sevdiğim yüzüğümü aradım, taradım bi türlü bulamadım :( o da çok sevimli bir taştı. sahilde bulup rengine vurulmuştum... Şuan bunları yazarken hala aklım onda, acaba nerde?? Neyse ben yazımı onu bulmak adına geç yayınlamayayım, nasıl yapıldığını anlatan görseller paylaşayım en iyisi..
Gördüğünüz gibi sıcak silikonu tabanca ile koyup taşımızı yapıştırıyoruz.. Bu kadar basit işte :) Bi üstteki fotoğrafta Peligom ile yapıştırılmış, ben denemedim, ne kadar kalıcı olur bilemem ama silikon tabancanız yoksa  böyle de yapıştırabilirsiniz:) İlk fırsatta kendi biricik taşlı yüzüğümü bulup fotoğrafını paylaşacağım sizlerle.. 
 Nasıl buldunuz düğme yüzüklerimi? Her kıyafete göre istediğimiz yüzüğü yapabiliriz artık :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder