9 Ağustos 2013 Cuma

Oje İnceleme #4 Rimmel Mint Oje

Herkese İyi Bayramlar! 
Umarım herkes sevdikleriyle mutlu bir bayram geçiriyordur.
Ben de bayram tatilimi en verimli şekilde değerlendirmeye çalışıyorum ama eve de iş getiriyoruz, bu işler hiç bitmiyor ve az biraz canım sıkılıyor...
Yine uzattım yine uzattım arayı, yine postlar birikti, en  azından bayram tatili boyunca hepsini yayınlamaya çalışacağım :)
Mint modası, rengin canlılığı, güzelliği herkesi sardı farkındayım :) Ben de aynı şekilde gördüğüm yerde dayanamayıp kullanıyorum bi parçamda.



Bu arada geçen yıl alıp da daha hiç giyemediğim, ona sıra gelmediği ayakkabılarımı da sonunda kullanılanlar kervanına katabildim :)
Bu rengi nasıl bi yıl tutmuşum ben de anlamadım :) Aklımdan çıkmış olsa gerek..
Ojelerimle de pek uyumlu oldular, ben onları çok sevdim :)


Bu da akşam dışarı çıkarkenki uyumlu ama ayaklarımı unuttuğumun belgesi :)
Onlara sürmemişim ama kırılmasınlar ayakkabım rengiyle affettirir :)
Ben hala ve hala peynir gibi bembeyazım bu arada, havuza akşam işten geldikten sonra girebildiğim için bronzlaşma imkanım olamadı :(
Bayram tatili bahanesiyle kaçmaya çalışacağım bi yerlere ama umarım başarabilirim.. Şu beyazlığımı sevsem de yazın pek dikkat çekiyor :/
Solaryuma da karşı olduğum için bol kremli bol yağlı bir güneşlenme olmazsa eğer peynir gibi görünmeye devam edeceğim :(

Bol baklavalı musmutlu günler! :)

2 yorum:

  1. Heralde rimmel'in en muhteşem rengi budur çok güzel durmuş tırnaklarınızda :)

    http://ruyaozusug.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım aynı fikirdeyim :)
      Artık ben de seni takipteyim;)

      Sil