26 Ocak 2014 Pazar

Yeniden..

Güzel pazarlar herkese!!

Yazıyı yazmaya başlamadan bi bakayım dedim, tamı tamına 3 ay olmuş ben son yazıyı buraya yazalı..
Nasıl utandım size anlatamam..
Evet çok yoğundum, evet sıkıntılar vardı, ama 3 ay ne demek ya ne demek.. Ha bugün yazıcam, ha yarın yazıcam derken öyle çok taslak olmuş ki..
Sıkıntılı günler geçirdim, ama hepsi bitti gitti, sorunlar devam etmiyo mu? tabi ki hem de katmerlenerek geliyor, ama insan kendi kafasında bişeyleri oturttu mu, yapıcam dedi mi, ne engel çıkarsa çıksın önünde sonunda istediğini elde ediyor. Benim de öyle olacak, artık inanıyorum ;)
Buradan hiç uzak kalmadım, takip ettiğim blogları düzenli okumaya devam ettim, blogger arkadaşlarımla sürekli irtibat halindeyim zaten.. Tek eksiğim sizlerle birebir, bu mecra aracılığıyla bişeyler paylaşmamak oldu.
Yoğun günleri geride bıraktığıma göre, bundan sonra daha düzenli yazı yazacağımın da teminatını vererek, bugün sizi yazı delisi yapıcam :)



Bu arada söylemeden edemeyeceğim... 3 ay olmamama rağmen 100 kişiye ulaşmışız!!
Nasıl sevindim anlatamam!!  Hemen en kısa zamanda 100 kişi şerefine bi çekiliş patlatacağım :))

O zaman haydi bakalım!

Pazar şarkınız da benden ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder