21 Eylül 2013 Cumartesi

Mimlendim!




Günaydın!!!!  
Sağolsun Bir Mutluluk Atolyesi beni mimlemiş, ben de ona teşekkür ederek hemen sorulara geçeyim dedim :)


1- Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı?
Kesin olmuştur ama ben hayatla uğraşmaktan o güzelliği farkedememişimdir.. Kesin..
2- Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?
En acilinden bi telefona ihtiyacım var, Sony düşündüm hep,bir de arabam olsa Balıkesir yollarında heba olmasam diyorum.. Ama sanırım ikinci dileğim hala hayal olarak kalacak bi süre..
3- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
Kıyafetlerdeki en önemli takıntım "Acaba beni kilolu gösteriyor mu?"  korkusudur.  bir de leopar desen hiç giymedim, giyeceğimi de sanmıyorum. 
4- Nefret ettiğiniz huylar ve ya insanlar?
İnatçı insanları çok sevdiğim söylenemez, kendi bildiğinin kesinkes doğru olduğunu savunup başka bakış açılarına önem vermeyen insanları da sevmiyorum.
5- Sizi en net tanımlayan kelime?
Dikkatli
6- Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?
Yaşamak istediğim ülkeler İspanya- İtalya olmasına rağmen, içimde hep bir Fransız yaşıyor gibi hissediyorum.
7- Tek başına insan keyiflenmek için ne yapabilir?
Bisikletle yolumun neresi olduğunu bilemeden gitmek hem zihnimi boşaltıyor hem de müthiş bi huzur dolduruyor içime..
8- Nikah masasında evleneceğiniz kişiden “Hayır!!!” cevabı alırsanız ne yaparsınız?
Safça körü körüne bir aşık olacağımı sanmıyorum o yüzden onun hayır diyebilme şüphesi bile olabilecek biriyle nikah masasına oturmam imkansız aslında.. Ama oldu ki oldu, hırsımdan ağlardım orada heralde kitlenip.
9- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?
Kaderini kendisi yazar insan. Kaderim buymuş diyenleri hiç anlayamadım.
10- Aklınıza gelen ilk İngilizce kelime?
All is well :)
11- İnternette sahip olduğunuz ilk takma ad?
Senelmat, hala da kullanırım bi çok yerde. İlk ve tek kadın firavun olan Hatşepsut'un gizli sevdiceği mimarın ismi :)
Benim mimlediğim blog ise Nanay Design

Herkese musmutlu haftasonları!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder