16 Haziran 2013 Pazar

Süslü Günlüğüm'ün çekilişini kazandım!!! :)

Evett sonunda ben de siftah yaptım :))) şaka bi yana bu çekilişlerde şanslı olacağımı hiç sanmıyordum, Çok çekilişe katıldım ama kısmet bugüneymiş :) Ve yine çok şanlşıyım ki çok güzel hediyelere sahip oldum :)



Merak edenler için çekiliş LİNKİ

Süslü günlüğüm mail atınca sevinçten uçtum diyebilirim :) Bilgileri yolladıktan 2 gün sonra elimdeydi kargo :)

 Güzel bir notla ve ayrıca ekstra bi süprizle yollamış hediyelerini :) süpriz dediğim de Colors Berry&Vanilla Lip Gloss kokusuna bayıldım haberiniz olsun ;)
Diğer hediyeler de gördüğünüz üzre Clinique far paleti ve göz kalemi. En kısa zamanda far paletinin denenme sürecini ve onunla yapılmış göz makyajını koymak istiyorum bloga ;) Tonlar günlük kullanıma çok uygun olduğu için sanırım çantamdan çıkmayacak hiç ;)

Hediyeler ve güzel dileklerin için tekrar tekrar teşekkür ederim Süslü Günlüğüm, Ben çoook mutlu oldum :)


Ne güzelmiş hediye almak :) Bayadır yakınlarımdan da hiç bir sebeple hediye gelmediği için bi hoş oldum :P


Herkese güzel günler diliyorum!

8 yorum:

  1. Güle güle kullan canım:) Şansın daim olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) darısı basına ben çok mutlu oldum :)
      aniden gelen hediye gibi güzel bişi var mıdır başka :)

      Sil
  2. güzel günlerde kullan,
    benim de çekilişim var katılmak istersen ;

    http://aycelcehayat.blogspot.com/2013/06/cekilisim-var.html

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ;) ilk makyajımı yaptım bile hediyelerimle :)

      Sil
  4. Çok güzelmiş hediyelerin, güle güle kullan. Şansın daim olsun.

    YanıtlaSil
  5. ama ben daha yeni görüüyorum bu postuu :( bende bana dönüş yapmadığın için kırılmıştım, hiç bilemedim bloguna yazacağını :))) çok mutlu olduumm :***

    YanıtlaSil